Αρχεία Διπλωματικές
Σημασία των ενδοθηλιακών κυττάρων στη νόσο Αλτσχάιμερ: Μελέτη του ρόλου της ενδοκυττάρωσης του Αβ πεπτιδίου, ως μηχανισμού εκκαθάρισης του αμυλοειδούς.
eimer’s disease (AD) is an age-associated, irreversible neurodegenerative disorder. Α fundamental neuropathological hallmark of this disease is the accumulation of the amyloid-beta (Aβ) peptide in the extracellular space and its aggregation in the brain. Interestingly, critical role for a healthy…
Παρακολούθηση περιβαλλοντικών παραμέτρων στον ποταμό Αώο
Μελέτη και έκφραση γονιδίων βιοσύνθεσης τρεχαλόζης της βιοσυνθετικής πορείας OtsA/B από κορυνοειδή βακτήρια
Μελέτη των γονιδίων του φυσικού πλασμίδιου pZA1003 του βακτηρίου Zymomonas mobilis NCIMB 11163 που κωδικοποιούν δυνητικά πρωτεΐνες τοξίνης – αντιτοξίνης τύπου ΙΙ.
Διερεύνηση της γενετικής δομής ενός μεταναστευτικού είδους αρπακτικού πτηνού με τη χρήση μοριακών δεικτών υπό επιλογή
Διερεύνηση της γενετικής δομής ενός μεταναστευτικού είδους αρπακτικού πτηνού με τη χρήση μοριακών δεικτών υπό επιλογή
Γενετική διάρθρωση και συνδεσιμότητα πληθυσμών του είδους προτεραιότητας της Ε.Ε. (ANNEX II 92/43), Triturus macedonicus, στη Βόρεια Πίνδο
Γενετική διάρθρωση και συνδεσιμότητα πληθυσμών του είδους προτεραιότητας της Ε.Ε. (ANNEX II 92/43), Triturus macedonicus, στη Βόρεια Πίνδο
Οργάνωση του κυτταρικού σκελετού µέσω µοριακών µηχανών και οι ρυθµίσεις της λειτουργίας αυτών από το µοριακό µονοπάτι SUMO
Οργάνωση του κυτταρικού σκελετού µέσω µοριακών µηχανών και οι ρυθµίσεις της λειτουργίας αυτών από το µοριακό µονοπάτι SUMO
Μελέτη της λειτουργίας του τεχνολογικού γραμματισμού στην Ειδική Διδακτική της Βιολογίας: αποτελεσματικότητα και εκπαιδευτική πράξη
Μελέτη της λειτουργίας του τεχνολογικού γραμματισμού στην Ειδική Διδακτική της Βιολογίας: αποτελεσματικότητα και εκπαιδευτική πράξη
Ανάπτυξη τυποποιημένων εργαλείων αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων της μεθοδολογίας CLIL (Content Language Integrated Learning) στη διδασκαλία των Αγγλικών για Επιστημονικούς Σκοπούς.
Ανάπτυξη τυποποιημένων εργαλείων αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων της μεθοδολογίας CLIL (Content Language Integrated Learning) στη διδασκαλία των Αγγλικών για Επιστημονικούς Σκοπούς.